Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.12.2009 03:28 - Скъпи Дядо Коледа
Автор: sonyagarcheva Категория: Изкуство   
Прочетен: 3992 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 07.08.2010 00:55


image
 Скъпи Дядо Коледа, за Новата година искам да ми донесеш:
  1. Искам ново гадже, но да не е като старото
  2. Искам Кола, но да не е на лизинг или втора употреба, а новото Пежо 206
  3. Искам и книжка, за да мога да го карам
  4. Когато ми писне от шофиране, искам да си имам шофьор, който да ме вози
  5. Искам гаджето ми да ме води в мола, но да ми дава кредитната си карта, когато влизаме там
  6. Искам и на екскурзии да ходя, най-вече искам да видя Дубай
  7. Искам и къща с басейн и гараж и торта гараш
  8. Искам да ходя където си поискам и да няма икономическа криза
Аз бях много послушна. Пакости не съм правила, затова съм сигурна че съм в списъка ти с добрите момичета, ако не съм там, значи съм в другия с лошите. В който и от двата списъка  да съм, да не забравиш какво те помолих!

С най-искрени пожелания твоя С.Г.



Тагове:   дядо,


Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sonyagarcheva
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 771301
Постинги: 206
Коментари: 134
Гласове: 395
Спечели и ти от своя блог!