Прочетен: 1592 Коментари: 1 Гласове:
Последна промяна: 06.08.2010 00:08
Да бъдем различни, когато комуникираме!
За да ви запомнят, трябва да сте различни. Да изпъкнете пред конкуренцията. Различното винаги е добро, стига, разбира се, и да е професионално!
Когато контактувате с потенциалните си клиенти за пръв път, не започвайте телефонните си разговори с думата „Здравейте”. Започнете с „Добро утро, г-н Петров!” или „Добър вечер, Мария!” Разликата е минимална, но все пак осезаема и помага по-бързо да приковете вниманието им в разговора.
Не се опитвайте да изградите връзка с „Как сте?” или „Как върви денят?” Просто покажете, че сте ангажирани в разговора и те също ще се ангажират. Опитайте със следното: „Добро утро, Мария! Какво правиш в този хубав слънчев ден?” Ако клиентът ви има лош ден, вие може да сте единствения светъл лъч в него. Помислете си колко често клиентите мислят по този начин за търговците?
Същото важи и за писмата и имейлите, които изпращате. Твърде много от тях започват с „Здравейте” или „Уважаеми г-н ...” или просто с името на човека, на когото пишем. Отделете няколко минути от времето си, за да помислите за това какво бихте казали, ако срещнете клиента лично? Бихте ли го поздравили с усмивка на уста? Ще се радвате ли да споделите няколко момента от деня си с него? Какво бихте му казали? Използвайте същите думи в своята писмена комуникация. Клиентът ще почувства усмивката, енергията и ентусиазма в думите ви. Той ще се почувства привлечен от вас, защото сте различни и комуникирате с него по един блестящ позитивен начин.
„Изградил съм целия си бизнес в сферата на недвижимите имоти за 3 години от нулата до ниво, в което 98% от него е резултат от препоръки, само като запазвам връзката със своите клиенти.”